Home of Performance Cars and Trucks!
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  RegisterRegister  Log inLog in  
Welcome to XplicitPerformance!!!!
Latest topics
» whats going on every one is gone or what!!!!
Don't screw with old people!! EmptyAugust 18th 2015, 13:13 by XplicitPerformance

» old member from rgv carlos with 78 vette
Don't screw with old people!! EmptyDecember 25th 2014, 23:35 by stingreyvette78

» kid+m3=lol
Don't screw with old people!! EmptyAugust 8th 2014, 13:28 by godmachine

» WANTED: T-5 TRANSMISSION
Don't screw with old people!! EmptyJuly 29th 2014, 10:28 by blksaleen

» whats going on Dru?
Don't screw with old people!! EmptyMay 29th 2014, 23:15 by XplicitPerformance

» 2003 Torch Red Turbo Cobra For Sale!
Don't screw with old people!! EmptyApril 24th 2014, 17:36 by Trailer Trash Racer

» Brand new 18" 2014 Mustang GT premium wheels & tires for sale.
Don't screw with old people!! EmptyJanuary 4th 2014, 16:43 by Sneaky Snake

» WANTED5.0 302 cu engine
Don't screw with old people!! EmptyOctober 21st 2013, 11:15 by blksaleen

» newbie from houston,tx
Don't screw with old people!! EmptyAugust 30th 2013, 15:43 by neto_esa panic

Similar topics
April 2019
MonTueWedThuFriSatSun
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
CalendarCalendar
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 33 on February 1st 2012, 18:20
XplicitPerformance Links
Xplicit Myspace Xplicit YouTube Xplicit Facebook Houston Auto Locators Facbook Clear Lake Speed

Share
 

 Don't screw with old people!!

Go down 
AuthorMessage
Jerry03cobra
Veteran Member
Veteran Member
Jerry03cobra

Posts : 517
Join date : 2010-02-03
Age : 41
Location : Baytown,TX

Don't screw with old people!! Empty
PostSubject: Don't screw with old people!!   Don't screw with old people!! EmptyFebruary 17th 2010, 20:27

Back to top Go down
XplicitPerformance
Admin
XplicitPerformance

Posts : 8916
Join date : 2010-02-03
Age : 37
Location : SE Houston

Don't screw with old people!! Empty
PostSubject: Re: Don't screw with old people!!   Don't screw with old people!! EmptyFebruary 17th 2010, 21:05

Saw that today! that is bad ass! Dude should of left the old man alone and let him be. Thats what he gets for trying to act like a bad ass! Old man fked him up!!

Props to the old man!

_________________
Don't screw with old people!! Fuckcrager
Back to top Go down
http://xplicitperformance.forumotion.com
Htown89
Member
Member


Posts : 184
Join date : 2010-02-03
Age : 42
Location : Alvin

Don't screw with old people!! Empty
PostSubject: Re: Don't screw with old people!!   Don't screw with old people!! EmptyFebruary 17th 2010, 23:07

Hell yeah I sent this to dru earlier. Everyone at work said it was funny as shit and dude got what was coming to him. Although old man was kinda eggin it on too. LOL Thats what I wanna be like when I'm old. I wish a muthafucka would!! LOL
Back to top Go down
The_Goat
Veteran Member
Veteran Member
The_Goat

Posts : 935
Join date : 2010-02-03
Age : 32
Location : South East Houston

Don't screw with old people!! Empty
PostSubject: Re: Don't screw with old people!!   Don't screw with old people!! EmptyFebruary 17th 2010, 23:23

lmao dam
Back to top Go down
XplicitPerformance
Admin
XplicitPerformance

Posts : 8916
Join date : 2010-02-03
Age : 37
Location : SE Houston

Don't screw with old people!! Empty
PostSubject: Re: Don't screw with old people!!   Don't screw with old people!! EmptyFebruary 18th 2010, 00:32

Htown89 wrote:
Hell yeah I sent this to dru earlier. Everyone at work said it was funny as shit and dude got what was coming to him. Although old man was kinda eggin it on too. LOL Thats what I wanna be like when I'm old. I wish a muthafucka would!! LOL

he reminds me of Clint Eastwood in Grand Torino!

_________________
Don't screw with old people!! Fuckcrager
Back to top Go down
http://xplicitperformance.forumotion.com
LaSlomaro
Lifetime XP member
Lifetime XP member
LaSlomaro

Posts : 2035
Join date : 2010-02-03
Age : 29
Location : where ever im at

Don't screw with old people!! Empty
PostSubject: Re: Don't screw with old people!!   Don't screw with old people!! EmptyFebruary 18th 2010, 10:59

Lol ( clint eastwood shooting finger) lol there should be a smiley of that lol
Back to top Go down
My_Six-Oooh_GTOOH!!!
Newb
Newb
My_Six-Oooh_GTOOH!!!

Posts : 43
Join date : 2010-02-18
Age : 29
Location : Houston, tx

Don't screw with old people!! Empty
PostSubject: Re: Don't screw with old people!!   Don't screw with old people!! EmptyFebruary 18th 2010, 13:58

haha damn that dude rocked that foo haha thats what happens when u talk shit to santa lol
Back to top Go down
XplicitPerformance
Admin
XplicitPerformance

Posts : 8916
Join date : 2010-02-03
Age : 37
Location : SE Houston

Don't screw with old people!! Empty
PostSubject: Re: Don't screw with old people!!   Don't screw with old people!! EmptyFebruary 18th 2010, 14:41

My_Six-Oooh_GTOOH!!! wrote:
haha damn that dude rocked that foo haha thats what happens when u talk shit to santa lol

LMAO! thats some funny stuff right there! Santa busted him in his jaw and that dude was talking about "next time!" ROFL!

_________________
Don't screw with old people!! Fuckcrager
Back to top Go down
http://xplicitperformance.forumotion.com
Jerry03cobra
Veteran Member
Veteran Member
Jerry03cobra

Posts : 517
Join date : 2010-02-03
Age : 41
Location : Baytown,TX

Don't screw with old people!! Empty
PostSubject: Re: Don't screw with old people!!   Don't screw with old people!! EmptyFebruary 18th 2010, 17:40

And after he get's off the bus he say i,am going to f--k him up Laughing
Back to top Go down
SixPtSlo
Member
Member
SixPtSlo

Posts : 423
Join date : 2010-02-03
Age : 33
Location : League City, TX

Don't screw with old people!! Empty
PostSubject: Re: Don't screw with old people!!   Don't screw with old people!! EmptyFebruary 18th 2010, 21:46

That old man even got up and moved yet that dumb ass still felt like messing with him. That bitch holding the camera was like.... we can press charges, we got it on camera. That fool hit Santa first. It was self defense!
Back to top Go down
My_Six-Oooh_GTOOH!!!
Newb
Newb
My_Six-Oooh_GTOOH!!!

Posts : 43
Join date : 2010-02-18
Age : 29
Location : Houston, tx

Don't screw with old people!! Empty
PostSubject: Re: Don't screw with old people!!   Don't screw with old people!! EmptyFebruary 21st 2010, 19:50

XplicitPerformance wrote:
My_Six-Oooh_GTOOH!!! wrote:
haha damn that dude rocked that foo haha thats what happens when u talk shit to santa lol

LMAO! thats some funny stuff right there! Santa busted him in his jaw and that dude was talking about "next time!" ROFL!

lol yea i almost felt bad 4 that dude that got messed up, but he had it coming, the old dude is my hero lmao, when i get old i wanna be just like him..... santa
Back to top Go down
Htown89
Member
Member


Posts : 184
Join date : 2010-02-03
Age : 42
Location : Alvin

Don't screw with old people!! Empty
PostSubject: Re: Don't screw with old people!!   Don't screw with old people!! EmptyFebruary 22nd 2010, 10:37

they have more on this somewhere, but they both got charges filed on em and both went to jail but then were released or some crap....my buddy was telling me more after he watched it.
Back to top Go down
XplicitPerformance
Admin
XplicitPerformance

Posts : 8916
Join date : 2010-02-03
Age : 37
Location : SE Houston

Don't screw with old people!! Empty
PostSubject: Re: Don't screw with old people!!   Don't screw with old people!! EmptyFebruary 22nd 2010, 11:08


_________________
Don't screw with old people!! Fuckcrager
Back to top Go down
http://xplicitperformance.forumotion.com
Jerry03cobra
Veteran Member
Veteran Member
Jerry03cobra

Posts : 517
Join date : 2010-02-03
Age : 41
Location : Baytown,TX

Don't screw with old people!! Empty
PostSubject: Re: Don't screw with old people!!   Don't screw with old people!! EmptyFebruary 22nd 2010, 18:34

XplicitPerformance wrote:
http://www.snotr.com/video/3987


lol!
Back to top Go down
XplicitPerformance
Admin
XplicitPerformance

Posts : 8916
Join date : 2010-02-03
Age : 37
Location : SE Houston

Don't screw with old people!! Empty
PostSubject: Re: Don't screw with old people!!   Don't screw with old people!! EmptyFebruary 22nd 2010, 19:35


_________________
Don't screw with old people!! Fuckcrager
Back to top Go down
http://xplicitperformance.forumotion.com
Sponsored content




Don't screw with old people!! Empty
PostSubject: Re: Don't screw with old people!!   Don't screw with old people!! Empty

Back to top Go down
 
Don't screw with old people!!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Ohh , some people asked aout seeing a video of our skimming
» Got my first screw!
» World's luckiest people...
» Rugby World Most Influential People List
» Some people get what they deserve

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
XplicitPerformance.com :: General :: Comedy Central-
Jump to: